مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-15سياسي

تخصیص 10 میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تخصیص 10 میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همزمان با سفر معاون رییس جمهور به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی بعدازظهر شنبه در جلسه احیای مردمی اردوگاه و یادمان شهدای هفت تپه، از هفت تپه به عنوان عقبه لشکر ویژه 25 کربلا یاد کرد که در سال 64 در اختیار این لشکر قرار گرفت و اظهار داشت: هفت تپه در آن مقطع برای ساماندهی، سازماندهی و پشتیبانی لشکر با کمک مردم مازندران، سپاه، فرماندهان لشکر 25 کربلا، پیشکسوتان و رزمندگان سنگرها و پشتیبانی مورد استفاده قرار گرفت.

سردار ملکی افزود: هفت تپه در زمان جنگ چندین بار مورد بمباران شدید رژیم بعثی عراق قرار گرفت و 72 شهید از مازندران، 33 شهید از گلستان، 12 شهید کهگیلویه و بویراحمد و40 شهید از سمنان تقدیم شدند.

این مسئول ادامه داد: این عقبه باعث شد که به فکر احیای هفت تپه بیفتیم و با تشکیل ستاد مردمی در استانداری کار ساخت حسینیه و یادمان شهدای گمنام را آغاز کردیم.

وی از پیشرفت قابل توجه ساخت یادمان شهدا، سنگرها و سوله های اقامتی کاروان راهیان نور خواهران و برادران خبر داد و گفت: برای تسریع در روند ساخت و ساز این یادمان نیازمند پیگیری های بیشتر در سطح استان و ملی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 10 میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

تخصیص 10 میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران