مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-15اقتصادي

پایانه خاوران مسقف می شود


با تجهیز کارگاه و نصب کانکس و داربست، رنگ آمیزی پایه های سازه اولیه پایانه خاوران برای مسقف شدن آغاز شده است و بر اساس زمانبندی تا دی ماه امسال این پایانه مسقف خواهد شد.

- شهردار منطقه 15 گفت: با تجهیز کارگاه و نصب کانکس و داربست، رنگ آمیزی پایه های سازه اولیه پایانه خاوران برای مسقف شدن آغاز شده است و بر اساس زمانبندی تا دی ماه امسال این پایانه مسقف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید رضا محمدی با بیان اینکه اجرای مسقف کردن دومین پایانه بزرگ شهر تهران از دو روز پیش آغاز شده، گفت: قرارداد پروژه مسقف کردن پایانه خاوران با مبلغی حدود پنج میلیارد تومان منعقد و به پیمانکار ابلاغ شده، همچنین تحویل زمین و تجهیز کارگاه نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه با نصب کانکس ها عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده، افزود: با نصب داربست، رنگ آمیزی پایه های سقف که چند سال پیش نصب شده بود، در حال انجام است و طبق زمانبندی پروژه ها از طرف معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تلاش بر این است تا هر چه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.

محمدی، دی ماه سال 1399 را به عنوان زمان افتتاح این پروژه اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر مسقف کردن فضایی در حدود 7500متر مربع از پایانه خاوران، رنگ آمیزی و نصب پروژکتور نیز در آن انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه خاوران مسقف می شود

پایانه خاوران مسقف می شود