مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-15اقتصادي

10 میلیارد ریال برای طرح های آبخیزداری نهاوند هزینه شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاوند گفت: بیش از 10 میلیارد ریال برای طرح های آبخیزداری نهاوند هزینه شد.

- حسن قیاسوند امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به مناطق اجرای طرح آبخیزداری اظهار کرد: به منظور حفاظت از منابع آب و خاک و پوشش گیاهی شهرستان چهار طرح آبخیزداری به مساحت بیش از 2 هزار متر مکعب با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال در نهاوند اجرا شد.

وی گفت: این طرح ها در عرصه های طبیعی روستای تازناب به مساحت 540 متر مکعب با 208 میلیون تومان، دره میرزا به مساحت 600 متر مکعب با 308 میلیون تومان، فاماسب در سطح 800 متر مکعب و اعتبار 400 میلیون تومان و فارسبان که به صورت مرمتی است در سطح 365 متر مکعب با 100 میلیون تومان اجرا شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاوند با بیان اینکه مطالعه چند طرح نیز انجام شده است افزود: با توجه به نقش طرح های آبخیزداری در جلوگیری از ایجاد سیل، یک طرح مطالعاتی در منطقه کله خان در حاشیه شهر نهاوند مورد مطالعه قرار گرفته که برای عملیاتی شدن آن نیاز به 105 میلیون تومان داریم.

وی از شروع چند طرح آبخیزداری جدید در صورت تامین اعتبار طی سال جاری خبر داد و افزود: در صورتی که اعتبار مورد نیاز طرح های آبخیزداری به ما اعلام شود علاوه بر اجرای طرح آبخیزداری منطقه کله خان چند طرح دیگر در عرصه های طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد ریال برای طرح های آبخیزداری نهاوند هزینه شد

10 میلیارد ریال برای طرح های آبخیزداری نهاوند هزینه شد