مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-15فرهنگي

بازار جشنواره فیلم بوسان مجازی شد / قرنطینه 14 روزه خبرنگاران


بازار جشنواره بین المللی فیلم بوسان در کشور کره جنوبی در سایه شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفری در قاره آسیا عمدتا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

- بازار جشنواره فیلم "بوسان" مجازی شد / قرنطینه 14 روزه خبرنگاران بازار جشنواره بین المللی فیلم "بوسان" در کشور کره جنوبی در سایه شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفری در قاره آسیا عمدتا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، مسئولان برگزاری جشنواره فیلم بوسان اعلام کردند که بازار فیلم این رویداد سینمایی با عنوان بازار فیلم و محتوای آسیایی که پیش از این با نام بازار فیلم آسیایی برگزار می شد، امسال به صورت ترکیبی از رویدادهای مجازی و فیزیکی و از تاریخ 12 تا 14 اکتبر (21 تا 23 مهر) برگزار می شود که یک روز کوتاه تر از بازه زمانی از قبل اعلام شده است.

هنوز جزییات و نحوه برگزاری جشنواره فیلم بوسان 2020 اعلام نشده اما مشخص شده که حداقل بخشی از جشنواره با مخاطبان آنلاین برگزار خواهد شد و جشنواره مراسم افتتاحیه و اختتامیه خواهد داشت.

همچنین حضور فیلم و فیلمسازان خارجی در این دوره جشنواره محدود خواهد بود.

خبرنگاران خارجی از هفته گذشته برای حضور در جشنواره بوسان نام نویسی کرده اند اما به آنها هشدار داده شده افرادی که از خارج وارد کره جنوبی می شوند با مقررا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار جشنواره فیلم بوسان مجازی شد / قرنطینه 14 روزه خبرنگاران

بازار جشنواره فیلم بوسان مجازی شد / قرنطینه 14 روزه خبرنگاران