مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-15سياسي

عزادرای نوینی را در محرم امسال به جهان نشان می دهیم


معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا عزاداری نوینی را به همه شیعیان جهان عرضه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن جعفری در آیین ارتقای بخش ششتمد به شهرستان و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ششتمد که امروز با حضور مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری، نماینده مردم سبزوار و فرماندار سبزوار برگزار شد، با اشاره به اینکه ارتقای شهرستان ششتمد آغاز جدیدی برای فعالیت های اداری و ارتقای بیشتر این منطقه است، گفت: محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا عزاداری نوینی را به همه شیعیان جهان عرضه می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: نقش مهم خانواده در جامعه امروز کمرنگ شده است، در حوزه طلاق در ردیف استان های پیشرو کشور قرار داریم و در سن ازدواج شاهد افزایش سن ازدواج در کشور و استان هستیم.

جعفری با اشاره به اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی باید به خانواده توجه ویژه ای شود و والدین باید تربیت فرزندان را اولویت خود قرار دهند، افزود: در دین اسلام در مورد ازدواج آسان، تأمین جهیزیه، انتخاب همسران و تربیت فرزندان الگوهای خوبی داریم.

وی گفت: برای تأمین جهیزیه خیران و نیکوکاران پای کار آیند، همچنین معتمدان محلی می توانند جلوی بسیاری از طلاق ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزادرای نوینی را در محرم امسال به جهان نشان می دهیم

عزادرای نوینی را در محرم امسال به جهان نشان می دهیم