مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-15سياسي

برنامه های گردشگری بین المللی در دوران کرونا و پسا کرونا تعیین شد


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ابعاد، محتوا و محدوده جفرافیایی برنامه های فرابخشی گردشگری به منظور اعتمادسازی و جذب حداکثری گردشگران بین المللی تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، ولی تیموری در تشریح دستاورد جلسه مشترک با نمایندگان به دستگاه های ذیربط با گردشگری در خارج از کشور منتقل شده است.

تیموری گفت: نمایندگان دستگاه های مذکور نیز ضمن برشمردن زمینه های همکاری فرابخشی گردشگری بین المللی، آمادگی خود را برای بهره گیری کامل از ظرفیت های نمایندگی های تابعه در خارج از کشور در قالب نقش حمایتی و تسهیل گری بویژه در زمینه معرفی و اطلاع رسانی قابلیت های گردشگری کشور اعلام داشتند.

به گفته معاون گردشگری گفت: در پایان نشست پیشنهاد شد که می توان از بسته دیپلماسی گردشگری به منظور ایجاد همگرایی و یکپارچه سازی میان نهادهای ذیربط گردشگری بین المللی بهره گرفت.

  وی تصریح کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان متولی صنعت گردشگری کشور به منظور تحقق بخشیدن به رسالت های خود جهت سیاست گذاری کلان و تدوین الگویی واحد، منسجم، جامع و پایدار، سند راهبردی توسعه گردشگری کشور را ارائه و ذیل آن احکامی از جمله بسته دیپلماسی گردشگری با ماهیت قانونی و لازم الاجرا شدن تعریف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گردشگری بین المللی در دوران کرونا و پسا کرونا تعیین شد

برنامه های گردشگری بین المللی در دوران کرونا و پسا کرونا تعیین شد