مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-15بين الملل

شکست قطعنامه تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران افول هژمونی آمریکا را آشکار کرد


میلاد عبدی دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شکست قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران، - دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: شکست قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران، بار دیگر انزوا و افول هژمونی و یک جانبه گرایی این کشور را بیش از پیش آشکار کرد.

میلاد عبدی دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شکست قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران، بار دیگر انزوا و افول هژمونی و یک جانبه گرایی آمریکا را بیش از پیش عیان کرد.

وی با بیان اینکه عدم تصویب این قطعنامه با 11 رای ممتنع، 2 رای موافق و 2 رای مخالف در شورای امنیت بیانگر بی منطق بودن خواست آمریکا است، افزود: ترامپ در قبال پرونده ایران به بن بست شدید دچار و خودش هم کلافه و سردرگم شده است.

چون تحریم های همه جانبه آمریکا نه تنها ایران را به زانو در نیاورد بلکه باعث شد در سایه تحریم ها به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی برای برون رفت از بحران اقتصادی، بیش از پیش توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست قطعنامه تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران افول هژمونی آمریکا را آشکار کرد

شکست قطعنامه تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران افول هژمونی آمریکا را آشکار کرد