مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-15سياسي

رزمایش سراسری اهدای خون در بوشهر/ نوبت دهی اینترنتی برای اهدای خون


در راستای کمک های مؤمنانه، رزمایش اهدای خون توسط بسیجیان و پیشکسوتان در استان بوشهر آغاز شد.

- عبدالرضا دشتی در حاشیه رزمایش اهدای خون در استان بوشهر و در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اهدای خون حرکتی ارزشمند است که باعث اهدای زندگی می شود و قطعاً بسیجیان استان بوشهر ضرورت انجام این کار مهم را به خوبی درک کرده و در این عرصه نیز همانند گذشته پیشگام هستند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر، بسیج را سازمانی پیشگام در همه عرصه ها عنوان کرد و گفت: بسیجیان استان بوشهر در عرصه مبارزه با ویروس است که در همین راستا پذیرش اهداکنندگان خون در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در هر نوبت با 20 نفر انجام می شود.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان بوشهر هم در حاشیه این رزمایش گفت: اهدای خون کاری انسان دوستانِ است که باعث نجات جان انسان ها می شود.

علی رضا منخیان ضمن تشکر از همکاری بسیجیان درزمینهٔ اهدای خون، اظهار کرد: بسیج ظرفیت های زیادی در سطح جامعه دارد و ما خیلی خوشحالیم که می توانیم به صورت مستمر از این ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم نیازهای نیازمندانی همچون کودکان تالاسمی را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اداره کل انتقال استان بوشهر تاکنون با همکاری مردم استان بوشهر توانسته است نیازهای مراکز درمانی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سراسری اهدای خون در بوشهر/ نوبت دهی اینترنتی برای اهدای خون

رزمایش سراسری اهدای خون در بوشهر/ نوبت دهی اینترنتی برای اهدای خون