مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-15سياسي

امیر نصیرزاده:تک تک آزادگان از سرمایه های نظام هستند


  فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به کشور ضمن دیدار با جمعی از آزادگان این نیرو  گفت: آزادگان منشاء خیر و برکت و سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده در جمع خلبانان و کارکنان آزاده با بیان اینکه آزادگان منشاء خیر و برکت هستند، اظهار کرد: شما عزیزان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران اسارت همه خطرات و سختی ها را به جان خریدید و با افتخار و عزت دوران اسارت را پشت سر گذاشته و به کشور بازگشتید.

وی با بیان اینکه شما آزادگان زندگی بسیار پربار و سراسر عزت و افتخاری داشته اید، گفت: تک تک شما بزرگواران خدمات شایانی را به این نظام و انقلاب کرده اید و از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردید.

در ادامه رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن بیان این نکته که عزت، عظمت و استقلال کنونی کشور و ملت ایران مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است افزود: آزادگان اسوه های صبر و مقاومت بوده و برای صیانت از دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و کشور سال ها رنج اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را تحمل کردند و سرافرازانه به میهن خود بازگشتند که خاطرات آن ها پلی برای انتقال فرهنگ ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نصیرزاده:تک تک آزادگان از سرمایه های نظام هستند

امیر نصیرزاده:تک تک آزادگان از سرمایه های نظام هستند