مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:302020-08-15سياسي

تبریک رییس جهاددانشگاهی ایلام به فرمانده مرزبانی استان


رییس جهاددانشگاهی ایلام در پیامی ارتقاء درجه ی «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان به سرتیپ دومی را تبریک گفت.

- ایسنا/ایلام رییس جهاددانشگاهی ایلام در پیامی ارتقاء درجه ی کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان به سرتیپ دومی را تبریک گفت.

پیام سیدغلامرضا حسینی عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رییس واحد استان ایلام به سردار کیاست سپهری به شرح زیر است: ترفیع و ارتقاء حضرتعالی به درجه پرافتخار سرداری که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و سابقه درخشان جنابعالی است را تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون را در جهت تلاش برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی خواستارم.

مرزبانان شجاع ایران اسلامی به لطف خداوند و با درایت و شجاعت فرمانده کل قوا ضمن پاسداری از تمامیت ارضی ایران همواره نشان داداند که در مرزبانانی از مرزهای عقیدتی نیز بسیجی وار و جهادگرانه جان خود را در کف اخلاص گذاشته اند.

اینجانب ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون حضرتعالی، آمادگی نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی را برای خدمت به مرزبانان که به حق از افتخارافرینان کشور می باشند در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اعلام می نمایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان ایلام به پیشنهاد فرمانده ناجا و با تایید فرماندهی معظم کل قوا، به درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس جهاددانشگاهی ایلام به فرمانده مرزبانی استان

تبریک رییس جهاددانشگاهی ایلام به فرمانده مرزبانی استان