مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:452020-08-15دانش

حمایت دانشگاه آزاد شاهرود از تولید محصولات فناورانه


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از وجود یک مرکز رشد اقماری زیر نظر پارک علم و فناوری استان سمنان و یک مرکز رشد مستقل در این دانشگاه خبر داد.

- سیداحمد ابوالقاسمی فر در نشستی با مدیران این دانشگاه از حمایت دانشگاه آزاد شاهرود از تولید محصولات فناورانه خبر داد و اظهار کرد: مرکز رشد فناوری های نوین مهندسی پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به سمت طرح های نوآورانه حرکت جهشی دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود جزو معدود واحدهای دانشگاهی است که دارای دو مرکز رشد است که یکی به صورت اقماری و تحت نظارت و مدیریت پارک علم و فناوری استان سمنان فعالیت می کند و دیگری مرکز رشد مستقلی با نام مرکز رشد فناوری های نوین مهندسی پروفسور حسابی است که امکان جذب شرکتهای فناور را بصورت مستقیم دارد.

ابوالقاسمی فر خاطرنشان کرد: مرکز رشد پروفسور علی اکبر جلالی نخستین مرکز رشد این واحد دانشگاهی و به صورت اقماری است که در سال 1395 گشایش یافت و با توجه به اینکه تحت نظارت و مدیریت پارک علم و فناوری استان سمنان فعالیت می کند، امکان جذب مستقیم شرکت های فناور در آن وجود نداشت و این خلأ مسؤولین دانشگاه را بر آن داشت که با اقدام و تلاش مضاعف در سال 98 مجوز مرکز رشد مستقلی را به نام مرکز رشد فناوری های نوین مهندسی پروفسور حسابی اخذ کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه آزاد شاهرود از تولید محصولات فناورانه

حمایت دانشگاه آزاد شاهرود از تولید محصولات فناورانه