مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:502020-08-15اقتصادي

آغاز چین سوم برگ سبز چای در شمال کشور


رییس سازمان چای کشوربا اشاره به آغاز چین سوم برگ سبز چای در استان های شمالی گفت: پیش بینی کارشناسان سازمان چای برداشت 35 هزار تن برگ سبز چای در باغات چای استان های شمالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز چین سوم برگ سبز چای در استان های شمالی اظهار کرد: چای کاران شمالی در سه مرحله پاییزه، بهاره و تابستانه برگ سبز چای خود را آغاز کرده و وارد چای های باغ خود می شوند.

وی مساعد بودن شرایط آب و هوایی را در میزان برداشت چای بسیار مهم دانست و افزود: پیش بینی کارشناسان سازمان چای برداشت 35 هزار تن برگ سبز چای در باغات چای استان های شمالی است.

رییس سازمان چای کشور با اذعان به اینکه 65 درصد برگ سبز چای برداشت شده در دو مرحله گذشته درجه یک بوده است، تصریح کرد: در دو مرحله قبلی 83 هزار و 896 تن برگ سبز چای با میزان ارزش ریالی 348 میلیارد تومان برداشت شده که 54 هزار و 871 تن آن درجه یک و مابقی درجه دو بوده است.

جهانساز از پرداخت 91 درصدی مطالبات چای کاران در کشور خبر داد و بیان کرد: بر اساس آمار تاکنون 313 میلیارد تومان از مطالبات چای کاران پرداخت شده و 35 میلیارد تومان بعدی هم به زودی پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چین سوم برگ سبز چای در شمال کشور

آغاز چین سوم برگ سبز چای در شمال کشور