مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 19:452020-08-15سياسي

/اجمالی/ گلایه از گرانی تا نظارتی که نیست/


نشست تخصصی تشکل ها و هسته های مسئله محور دانشجویی همدان با حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با هدف مطالبه گری و بررسی مسائل مهم استان و کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، تشکل ها و هسته های مسئله محور دانشجویی همدان با حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نشست تخصصی برگزار کردند.

محور گفت وگوها بیان ایده های دانشجویی در ارتباط با مسائل محوری استانی و کشوری، تبیین مسائل مربوط به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، جذب سرمایه گذاری،  بیان دغدغه ها از نوع سیاستگذاری استان در بحث گردشگری و بررسی مشکلات خصوصی سازی شرکت های دولتی در استان بود.

ابتدا کاظمی؛ مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا صحبت خود را آغاز کرد و گفت: مسئله فرهنگ به فرموده مقام معظم رهبری جان کلام و نفس جامعه است اما همچنان بی صاحبی محض در مورد آن در کشور حاکم شده است.

وی خطاب به حاجی بابایی اظهار کرد: انتظاری که از شما داشتیم برای برگردان حرکت های فرهنگی به ریل انقلاب ایده ها و طرح های عملیاتی زیادی داشته باشید که به نظرم دورانی که در مجلس بودید چندان کاری در این زمینه انجام ندادید و این ایراد به شما وارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اجمالی/ گلایه از گرانی تا نظارتی که نیست/

/اجمالی/ گلایه از گرانی تا نظارتی که نیست/