مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 23:552020-08-15پزشكي

ورزش کودکان در زمان شیوع کرونا


در زمان شیوع ویروس کرونا کودکان می توانند با انجام فعالیت های بدنی وضعیت مناسب سیستم ایمنی بدن خود را حفظ کنند و تا حد ممکن مانع از شیوع ویروس کرونا شوند.

- در زمان شیوع ویروس کرونا کودکان می توانند با انجام فعالیت های بدنی وضعیت مناسب سیستم ایمنی بدن خود را حفظ کنند و تا حد ممکن مانع از شیوع ویروس کرونا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدارس و باشگاه ها در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده و کودکان در طول روز خانه هستند و اینکه والدین چگونه می توانند فرزندان خود را در طول شیوع ویروس کووید19 فعال نگاه دارند و سلامت آن ها را حفظ کنند موضوعی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

باید بدانیم فعال بودن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامتی و تسکین استرس می شود و می تواند مشکلات رفتاری را در کودکان کاهش داده و به آن ها کمک کند تا بهتر روی فعالیت های خود تمرکز کنند.

سن 3 تا 5 سال بر اساس این مطلب که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده و در اختیار ایسنا قرار گرفته است، کودکان در سنین پیش دبستانی باید روزانه در مجموع سه ساعت با شدت های مختلف سبک، متوسط یا شدید فعالیت بدنی داشته باشند.

سن 6 تا 12 سال در این بازه سنی نیز هر روز 60 دقیقه فعالیت بدنی برای تقویت قلب، عضله و استخوان نیاز است و کودکان می توانند سه روز در هفته فعالیت کنند و چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش کودکان در زمان شیوع کرونا

ورزش کودکان در زمان شیوع کرونا