مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-15اجتماعي

نذورات محرم می تواند صرف هزینه های تحصیلی دانش آموزان شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مومنانی که نذورات خود را مقید نکرده اند می توانند آن را در راستای دستگیری از مستمندان و حمایت از دانش آموزان هزینه کنند.

- حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو طرح را برای حمایت از تحصیل دانش آموزان در استان دنبال می کنیم که یکی طرح جلب مشارکت خیران در تهیه کیف و نوشت افزار ایرانی و اسلامی برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار بوده و همچنین تهیه تبلت و گوشی های هوشمند برای بهره مندی دانش آموزان از آموزش های غیرحضوری را در دستور کار داریم.

وی افزود: طبق تفاهم نامه با آموزش و پرورش و کمیته امداد این دو طرح را دنبال کرده و تاکنون هزار بسته لوازم التحریر با مشارکت خیران آماده شده است.

سلیمانی فرد تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونا لازم است که همه پایی کار آمده و دست پر مهر خود را به سوی آینده سازان کشور دراز کنند.

وی گفت: با توجه به آمار بالای کودکان بازمانده از تحصیل در گلستان می طلبد بسیج عظیمی از خیران آماده شده تا در شرایط حساس کرونایی به کودکان کمک کنند.

سلیمانی فرد تصریح کرد: در آستانه محرم هستیم و مومنانی که نذورات خود را مقید نکرده اند می توانند آن را در راستای دستگیری از مستمندان و حمایت از دانش آموزان هزینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذورات محرم می تواند صرف هزینه های تحصیلی دانش آموزان شود

نذورات محرم می تواند صرف هزینه های تحصیلی دانش آموزان شود