مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-15پزشكي

30 طرح مقابله ای با کرونا در طب سنتی و گیاهی


رییس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: 30 پروژه در زمینه طب سنتی، گیاهی و مکمل ها برای مقابله با این ویروس در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، مصطفی قانعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اسپری تنفسی که به عنوان داروی گیاهی برای تسکین بیماران کرونایی وارد بازار شده است، افزود: بسیاری از داروهای گیاهی برای تسکین سرفه مجوز ورود به بازار گرفته بودند که با شیوع ویروس کرونا و سرفه که در بیماری کرونا شایع است، این داروها برای تسکین سرفه در این بیماران و استفاد در منزل توصیه می شود.

این متخصص ریه ادامه داد: این داروها جز پروتکل درمان نیست اما پزشکان می توانند از آنها استفاده کنند.

وی گفت: داروهای گیاهی بسیاری درکشور برای تسکین بیماری کرونا وجود دارد اما این داروها برروی جمعیت های کمتر از 100 نفر استفاده و سلامت آنها تایید شده بود، بنابراین اعلام اثر بخشی آنها هنوز زمان و آزمایش لازم دارد تا به تایید برسد، بعضی از این داروها به عنوان درمان تسکینی بیماران کرونایی مورد قبول واقع شده، مثلا برای بحث سرفه یا برای بدن درد می توان ازاین داروهای گیاهی استفاده کرد.

عرضه اسپری تنفسی برای تسکین بیماران کرونایی رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه تا کنون داروهای گیاهی بسیاری برای تسکین بیماران کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 طرح مقابله ای با کرونا در طب سنتی و گیاهی

30 طرح مقابله ای با کرونا در طب سنتی و گیاهی