مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-15سياسي

نامهربانی با یار مهربان


کتاب که با عنوان «یار مهربان» عجین شده است این روزها حال و روز خوشی ندارد و طاقچه نشینی شده است که مهربانی را از او دریغ کرده اند تا روز به روز مهربانی با یار مهربان کمرنگ شود.

- ایسنا/اردبیل کتاب که با عنوان یار مهربان عجین شده است این روزها حال و روز خوشی ندارد و طاقچه نشینی شده است که مهربانی را از او دریغ کرده اند تا روز به روز مهربانی با یار مهربان کمرنگ شود.

اما به راستی چرا با کتاب و کتابخوانی چنین نامهربانانه رفتار می کنند؟ نامهربانی با یار مهربان دیگر یک دهن کجی به کتاب نیست بلکه بر اساس این عادت نامناسب، سطحی نگری جای ژرف اندیشی را می گیرد و افراد فاقد نگاه عمیق به مسائل می شوند و این یعنی روزهای خوشی در پیش روی جامعه نیست.

مردم استان اردبیل هم از این قاعده مستثنی نیستند، اکثریت آنها هم کتاب را بوسیده و کنار گذاشته اند و به جای آن به گوشی های هوشمندی پناه برده اند تا اوقاتشان را با گوشی سپری کنند.

عده ای از مردم استان اردبیل اصلا میانه خوبی با کتاب ندارند و این عده فقط به امید پاس کردن کتاب های درسی را مطالعه کرده اند، عده ای دیگر که تعدادشان در اقلیت محض است، از کتاب ها آموخته اند، با کتاب ها خندیده اند و با شخصیت های کتاب ها همذات پنداری کرده و با آنها زندگی کرده اند و خلاصه با کتاب خو گرفته اند و ساعات بدون کتاب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامهربانی با یار مهربان

نامهربانی با یار مهربان