مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-16اقتصادي

اعمال 18 بند بهداشتی در بزرگترین غار آبی جهان/ وضعیت علیصدر سفید است


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از بازدید غار همراه با پروتکل های بهداشتی خبر داد و با بیان اینکه وضعیت علیصدر سفید است گفت: البته شیوع کرونا باعث کاهش 90 درصدی بازدیدکنندگان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی مجیدی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با حضور در دفتر خبرگزاری فارس غار علیصدر را یکی از شگفتی ها جهان دانست و اظهار کرد: این غار منحصر به فرد به عنوان بزرگترین غار آبی جهان هر ساله شاهد حضور گردشگران و مسافران بسیاری از اقصی نقاط جهان بود که البته امسال به واسطه شیوع کرونا وضعیت تغییر کرد.

وی با بیان اینکه شرکت علیصدر طی پنج ماه اخیر با کاهش درآمد مواجه بود افزود: کاهش 90 درصدی بازدیدکننده از غار منجر به کاهش درآمد شرکت شد که به همین منظور تصمیم به چابک سازی سازمان گرفتیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه 30 تا 40 درصد کادر دفتر مرکزی شرکت در قالب چابک سازی متعادل شد بیان کرد: با توجه به اینکه چارت سازمانی شرکت وسیع بود بر این اساس نسبت به اصلاح آن اقدام شد تا بتوانیم مدیریت هزینه کرده و کارگران شرکت را حفظ کنیم.

با شیوع کرونا غار علیصدر بازگشایی شد بیان کرد: بر این اساس پروتکل 13 بندی از سوی علوم پزشکی برای شرکت تدوین شد و پس از بررسی، چند بند نیز اضافه و پروتکل بهداشتی 18 بندی برای بازدیدکنندگان در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال 18 بند بهداشتی در بزرگترین غار آبی جهان/ وضعیت علیصدر سفید است

اعمال 18 بند بهداشتی در بزرگترین غار آبی جهان/ وضعیت علیصدر سفید است