مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-16اجتماعي

بررسی کیفیت هوای کرج/ ثبت 21 روز پاک در چهار ماهه نخست سال


معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان البرز ضمن بررسی کیفیت هوای کرج از ثبت 21 روز پاک در چهار ماهه نخست سال خبر داد.

- کیوان رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه طی سال های 98 و 99 وضعیت کیفیت هوای کلان شهر کرج در چهارماهه نخست سال خوب بوده است، اظهار کرد: طی بازه های زمانی مذکور، خوشبختانه هوای کلان شهر کرج عمدتاً در شرایط پاک یا سالم قرار داشته است.

وی در خصوص آمار روزهای پاک و سالم سال جاری کلان شهر کرج و قیاس آن با سال 98 بیان کرد: در چهارماهه نخست امسال، شهر کرج 21 روز پاک را تجربه کرده است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 55 روز بوده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان البرز تعداد روزهای سالم (قابل قبول) در چهار ماه ابتدایی سال گذشته شهر کرج را بالغ بر 69 روز اعلام کرد و افزود: اما روزهای سالم (قابل قبول) این کلان شهر در مدت مشابه امسال بالغ بر 102 مورد محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک روز ناسالم برای گروه های حساس در کلان شهر کرج داشته ایم، گفت: در سال 98 تعداد روزهای پاک چهارماهه ابتدایی کرج نسبت به سال جاری بیشتر بوده است و عمده دلیل آن به حجم بالای بارندگی های سیل آسا در ماه های نخست سال گذشته باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کیفیت هوای کرج/ ثبت 21 روز پاک در چهار ماهه نخست سال

بررسی کیفیت هوای کرج/ ثبت 21 روز پاک در چهار ماهه نخست سال