مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-16سياسي

رزمایش سراسری اهدای خون در استان بوشهر برگزار شد


پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر در راستای برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با حضور در اداره کل انتقال خون این استان، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح یکشنبه در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: اهدای خون حرکتی ارزشمند است که باعث اهدای زندگی می شود و قطعاً بسیجیان استان بوشهر ضرورت انجام این کار مهم را به خوبی درک کرده و در این عرصه نیز همانند گذشته پیشگام هستند.

سرهنگ عبدالرضا دشتی بسیج را سازمانی پیشگام در همه عرصه ها عنوان و اظهار کرد: بسیجیان استان بوشهر در عرصه مبارزه با ویروس کرونا از همان ابتدا در زمینه ضدعفونی اماکن عمومی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در زمینه طرح آمارگیری، اقدامات گسترده ای را انجام دادند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در استان نیز تصریح کرد: رزمایش کمک های مؤمنانه جهت کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا نیز با مشارکت بسیجیان استان بوشهر در دو مرحله برگزار شد که مرحله دوم این رزمایش در دهه امامت و ولایت در سطح استان برگزار و قرار است در دهه اول محرم و دهه آخر صفر نیز بخش های دوم و سوم آن اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سراسری اهدای خون در استان بوشهر برگزار شد

رزمایش سراسری اهدای خون در استان بوشهر برگزار شد