مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-16سياسي

مراسمات ماه محرم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در گچساران برگزار خواهدشد


رییس شورای هیئات مذهبی گچساران گفت: شاید امروز که نزدیک به ماه محرم می شویم عده ای فکر کنند هیئت تا امروز تعطیل بودهاما فراموش نکنند هیئت های مذهبی از بدو شیوع کرونا تا به امروز پای کار بوده اند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، علی مراد کاظم پور در اجتماع هیئت های مذهبی و مداحان گچساران گفت: بی تردید هیئت های مذهبی، تشکیلاتی ترین ماهیت موجود در کشورند که تشکلی بزرگ از محبان سید الشهدا (ع) شکل گرفته اند که در برهه های سخت پای کار بوده اند اما برخی ها در حق آنها بی انصافی می کنند.

وی ادامه داد: شاید امروز که نزدیک به ماه محرم می شویم عده ای فکر کنند هیئت تا امروز تعطیل بوده است اما فراموش نکنند هیئت های مذهبی از بدو شیوع و…به صحنه آمدند.

 کاظم پور ادامه داد: بیایید در حق بچه هیئتی ها بی انصافی نکنیم چرا که از ضد‎عفونی کردن شهر گرفته تا حضور در بیمارستان‎ها ‎به عنوان کمک‎کننده به کادر پزشکی و درمان و تهیه ماسک و اقلام بهداشتی رایگان و توزیع آن در میان نیازمندان و مردم بچه هیئتی های در سراسر کشور پای کار بوده اند و امروز هم با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمات ماه محرم را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/82031


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسمات ماه محرم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در گچساران برگزار خواهدشد

مراسمات ماه محرم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در گچساران برگزار خواهدشد