مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-16ورزشي

تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا نیازمند اعتبار 25 میلیاردی است


رییس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به حضور دو تیم از این شهرستان در لیگ های فوتبال ایران، گفت: برای تجهیز ورزشگاه وحدت به سیستم روشنایی نیازمند اعتبار 25 میلیارد ریالی هستیم.

- وحید خاصی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی استخر شنای بانوان مجموعه ورزشی وحدت آستارا، اظهار کرد: این پروژه تا پایان امسال تکمیل و از آن بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه 40 میلیارد ریال برای تکمیل استخر آستارا نیاز است، گفت: در روزهای گذشته با پیگیری نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی 20 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه تصویب شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا در ادامه با اشاره به اینکه اجرای این طرح به مساحت هزار و 57 متر مربع از سال 86 آغاز و تاکنون حدود 10 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است، افزود: با توجه به نبود استخر ورزشی در آستارا، آموزش شنا در فصل تابستان در ساحل آستارا و در فصول دیگر در استخر شهرهای همجوار برگزار می شود.

وی به حضور دو تیم از آستارا در لیگ های دسته دوم و سوم فوتبال کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به احتمال صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا به لیگ دسته یک فوتبال کشور لذا باید سیستم روشنایی مجموعه ورزشی وحدت آستارا راه اندازی شود که برای آن نیازمند اعتبار 25 میلیارد ریالی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا نیازمند اعتبار 25 میلیاردی است

تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا نیازمند اعتبار 25 میلیاردی است