مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-16سياسي

عدم توجه به نظر شورایاران در نامگذاری معابر


مسجد جامعی با انتقاد از عدم نظرخواهی از شورایاران برای انتخاب نام معابر گفت: بارها در این زمینه تذکر داده ام، عمر این شورا تمام شد اما به نتیجه نرسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با یادآوری اینکه در صحن شورای چهارم تصمیم گرفته ایم معبر مهمی را به اسم آقای ابوترابی جانباز نامگذاری کنیم که زمانیکه کارهای آن تمام شده بود خانواده شأن با این تغییر نام مخالفت کردند چون معتقد بودند این تغییر نام به اصالت نام منطقه آسیب وارد می کند، ابراز داشت: برای خیابان ری هم این اتفاق افتاد که می خواستند به نام آیت الله فلسفی تغییر دهند که خانواده شأن با توجه به اینکه ری نام قدیمی این منطقه است، مخالفت کردند.

وی افزود: در این زمینه تذکری به هیأت رییسه دادم.

دیروز جلسه با شورایاران داشته ایم و باز هم این مساله مطرح شد، آنها گفتند در جلسات متعدد گفته اید که از توفیقات این شورا استفاده از شورایاری ها برای تغییر نام خیابان ها است.

اما در بسیاری از تغییر نام ها نظری گرفته نشد.

مسجد جامعی نمونه ای از این عدم توجه به نظر شهروندان و اعضای شورایاری را در تغییر مجدد نام خیابان سپهسالار برشمرد و گفت: اتفاقی که برای خیابان سپهسالار افتاد اینگونه بود که پس از تغییر نام این خیابان به صف، باز هم بعد از پایان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به نظر شورایاران در نامگذاری معابر

عدم توجه به نظر شورایاران در نامگذاری معابر