مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-16بين الملل

نقش محمد دحلان در توافق صلح امارات و اسراییل


نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در سخنانی گفت که عضو سابق جنبش فتح فلسطین که اکنون مقیم امارات است، در توافق صلح ابوظبی و تل آویو نقش داشته است.

- نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در سخنانی گفت که عضو سابق جنبش فتح فلسطین که اکنون مقیم امارات است، در توافق صلح ابوظبی و تل آویو نقش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، دنی دانون، نماینده پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در سخنانی به نقش محمد دحلان، مشاور محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و عضو سابق جنبش فتح در توافق میان امارات و اسراییل اشاره کرد.

وی در این باره گفت: محمد دحلان که اکنون ساکن ابوظبی است به تصمیم گیرندگان امارات نزدیک است و نمی خواهد مسأله فلسطین تحت ریاست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشرفت کند.

دانون فاش کرد: دحلان تمایل دارد که پس از ترک میدان توسط ابو مازن (محمود عباس) به صحنه بازگردد.

نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به سفرهایش به امارات افزود: من از روابط تاریخی بین اسراییل و امارات استقبال میکنم.

در سال های اخیر به عنوان سفیر اسراییل در سازمان ملل در پشت پرده با نمایندگان اماراتی دیدار داشتم حتی برای سفری رسمی به آنجا رفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محمد دحلان در توافق صلح امارات و اسراییل

نقش محمد دحلان در توافق صلح امارات و اسراییل