مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-16بين الملل

مهندسان توافق امارات و اسراییل/ از یوسی کهن تا جرد کوشنر


با گذشت چند روز از اعلام توافق عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات، آشنایی با افرادی که در رقم زدن این توافق نقش داشته اند، خالی از لطف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پشت پرده توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی که روز پنجشنبه 13 آگوست 2020 از سوی آمریکا اعلام شد، در حال آشکار شدن است؛ توافقی که آنگونه که رسانه های عبری اعلام کرده اند سال ها روی آن کار شده است و در جریان آن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو سفر محرمانه به امارات طی دو سال گذشته داشته و رایزنی ها و سفرهای پنهانی در بالاترین سطح از سوی موساد در این باره انجام شده است.

1- محمد دحلان محمد دحلان فلسطینی که پیش از آن مسئولیت های امنیتی در تشکیلات خودگردان فلسطین بر عهده داشت، از جنبش فتح جدا شده و مشاور ولیعهد ابوظبی است.

گفته می شود محمد دحلان در طول دو سال گذشته رایزنی های گسترده ای با مقام های امنیتی امارات و رژیم صهیونیستی داشته است.

رسانه های صهیونیست از دحلان به عنوان مشاور محرمانه بن زاید نام برده و اینکه این توافق با تلاش های وی یعنی دحلان که مدام در گوش حاکم امارات پچ پچ کرده و به دنبال جانشینی محمود عباس برای ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین است، شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسان توافق امارات و اسراییل/ از یوسی کهن تا جرد کوشنر

مهندسان توافق امارات و اسراییل/ از یوسی کهن تا جرد کوشنر