مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-16اجتماعي

طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی در قزوین به تصویب رسید


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی استان با اولویت شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین به تصویب رسید.

- حسن عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فن آور و نوآوری استان طرح های پژوهشی استان مورد بررسی قرار گرفت و سه طرح محیط زیستی در استان به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: طرح ها ی پژوهشی مصوب شده شامل پایش زیست محیطی باطله های معدنی استان قزوین با هدف بررسی اثر آن بر آب و خاک منطقه ای و امکان سنجی بازیابی مواد معدنی با ارزش، تعیین سهم هر یک از منابع آلاینده و میزان تأثیرگذاری آن بر روی کیفیت هوای آبیک تهیه سیاهه انتشار و مدل سازی و شبیه سازی اتمسفری و طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی استان با اولویت شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: اعتبارات پژوهشی طرح های مصوب شده از محل سرجمع اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی استان کسر و به طرح های پژوهشی مصوب استان اختصاص می یابد.

عباس نژاد گفت: دو عنوان طرح پژوهشی دیگر نیز تحت عناوین استقرار نظام دیده بانی عدالت پیشرفت در استان قزوین و طرح سنجش وضعیت حکمرانی در استان قزوین می باشند که ذیل دفتر دیدبانی توسعه پایدار و حفظ محیط زیست بوده و از جمله طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی در قزوین به تصویب رسید

طرح بهره برداری از پساب و پسماندهای صنعتی در قزوین به تصویب رسید