مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-16سياسي

پایش سلامت آزادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم پایش سلامت آزادگان گفت: سلامت آزادگان عزیز باید با توجه به ویژگی ها و اثرات روحی و جسمی دوران اسارت آن ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم پایش سلامت آزادگان گفت: سلامت آزادگان عزیز باید با توجه به ویژگی ها و اثرات روحی و جسمی دوران اسارت آن ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس با بیان این که استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسرا با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

وی اضافه کرد: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه ها و فشارهای روحی و روانی سالها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می برند که لازم است موضوع سلامت و بهداشت آنها مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی، 26 مرداد را یکی از خاطره‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سال‎ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش سلامت آزادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد

پایش سلامت آزادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد