مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-16اقتصادي

تصویربرداری تله فیلم «گنج» در اردکان آغاز شد


تصویربرداری تله فیلم گنج با موضوع پرورش اسب در شهرستان اردکان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موضوع فیلم به صنعت نوپا، پاک و سبز اسب می پردازد که در سالهای اخیر در شهرستانهای استان یزد به صورت صنعتی جایگاه ویژه ای در کشور کسب کرده است.

این فیلم به زندگی حاج صادق اردکانی می پردازد که در حوزه تولید محصولات کنجدی فعالیت می کند و شرایط اقتصادی ناپایدار باعث بدهی او به بانک شده و هجوم طلبکاران به منزلش باعث سکته او می شود.

حاج صادق اردکانی اسبی به نام گنج را که در قبال طلبش به او داده شده، تا زمان فروش به باشگاه خروشان می آورد و ورود گنج به باشگاه زمینه ساز یک سری وقایع می شود که زندگی خانواده اردکانی را تحت تأثیر قرار می دهد.

فیلم تلویزیونی گنج مهرماه از شبکه های سراسری و یزد پخش می شود.

این فیلم بر اساس طرحی از حامد شهابی زاد به تهیه کنندگی محمدرضا قانعی اردکانی و مهدی شاکر، کارگردانی و نویسندگی محمد باقری نیکو و با بازیگری محمدرضا امیر خانی، محمدرضا شجریان، مرتضی نسیم سبحان، هادی آقا بزرگی، میترا بخشی، مرضیه شاکر، سعید قانعی و شاپور زمانیان در شبکه یزد تهیه و تولید می شود.

از دیگر عوامل این تله فیلم عبارتند از: مدیر تولید ابوالقاسم ابوترابی زارچی، صدابردار طاهر پیشوایی، تصویربردار عارف نامور، مهدی فتاح عکاس، هادی محمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری تله فیلم «گنج» در اردکان آغاز شد

تصویربرداری تله فیلم «گنج» در اردکان آغاز شد