مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-16حوادث

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اراک


فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده پرداخت سود حاصل از ایجاد شرکت صادرات و وادرات خشکبار از 14 نفر از شهروندان اراکی به مبلغ 4 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از کلاهبرداری فردی از چند نفر از شهروندان اراکی با وعده پرداخت سود حاصل ازصادرات و واردات خشکبار مطلع شدند.

   این مقام عالی انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس و با دعوت از شاکیان به این اداره در روند اقدامات کارشناسی مشخص شد که متهم پرونده با ترفندی متقلبانه و با وعده این که قصد ایجاد شرکتی را برای انجام صادرات و واردات خشکبار را دارد، از تعدادی از شهروندان مبالغی دریافت کرده است.

    سردار مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: این فرد در ابتدا برای جلب اعتماد مشتریان خود، مبالغی ناچیز را به عنوان سود حاصله از واردات و صادرات به آنها پرداخت می کرده و پس از دریافت مبالغ بیشتر و دادن چک های بانکی فاقد اعتبار از دید آنها مخفی می شده است.

    وی تصریح کرد: در فرایند رسیدگی به این پرونده، تعدادی از شهروندان علاقمند به سرمایه گذاری در این شرکت صوری، شناسایی شدند و با طرح شکایت از سوی آنان و با هماهنگی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اراک

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اراک