مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-16سياسي

آوار نخاله های ساختمانی بر سر لرستان/ معرفی 4 شهردار به مراجع قضایی


در حالی آوار نخاله های ساختمانی را بر سر شهرهای لرستان شاهد هستیم که جزم و نظارت جدی از سوی شهرداری ها برای ساماندهی این پسماندها در استان وجود ندارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: معضل نخاله های ساختمانی علی رغم گذشت مدت ها از تصویب آیین نامه ساماندهی در کارگروه پسماند همچنان یکی از چالش های اساسی در زمینه محیط زیست انسانی لرستان محسوب می شود، موضوعی که هر جلسه در مورد آن سخن گفته می شود ولی بازهم روز از نو و روزی از نو! آوار نخاله های ساختمانی بر سر شهرهای لرستان مشکل نخاله های ساختمانی در عمده شهرهای استان بر سلامت و زیبایی منظر شهرها تأثیر گذاشته و تاکنون گام های معدودی از سوی برخی شهرداری های استان برداشته شده است که به نظر کافی نمی رسد.

روند کند همکاری شهرداری ها موجب شده است، شهرهای استان به دلیل عدم مدیریت اصولی در این زمینه در محاصره نخاله های ساختمانی قرار بگیرند، متأسفانه ورودی و خروجی شهرهای لرستان با نخاله های ساختمانی آراسته شده و در برخی از نقاط نیز نخاله های ساختمانی بر آلودگی منظر این شهرها افزوده است.

عدم ساماندهی نخاله های ساختمانی در لرستان الهام برنا معاون محیط زیست لرستان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند لرستان، اظهار داشت: بالاترین مرجع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار نخاله های ساختمانی بر سر لرستان/ معرفی 4 شهردار به مراجع قضایی

آوار نخاله های ساختمانی بر سر لرستان/ معرفی 4 شهردار به مراجع قضایی