مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-16اقتصادي

آب های آلوده در کانال های تبریز تفکیک شود


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با بیان این که کشاورزان مجبور به آبیاری محصولات خود و استفاده از آب کانال ها هستند، اما متاسفانه مقداری از آب های آلوده و فاضلاب نیز وارد این کانال ها می شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با بیان این که کشاورزان مجبور به آبیاری محصولات خود و استفاده از آب کانال ها هستند، اما متاسفانه مقداری از آب های آلوده و فاضلاب نیز وارد این کانال ها می شود، گفت: در این راستا شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان باید آب های آلوده را تفکیک کنند.

فرامرز افشانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که بخشی از اراضی کشاورزی با آب فاضلاب آبیاری می شود، اظهار کرد: این امر غیرقابل انکار است، زیرا آب های آلوده در کانال های مایان نیز دیده می شود که باید سرمنشا و نوع خانگی یا صنعتی بودن آن معلوم شده و سپس تفکیک شود.

وی متذکر شد: ادعای شهرداری مبنی بر شکستن لوله های فاضلاب توسط کشاورزان نیز صحت ندارد و در اراضی شهرک مایان و الوار به خاطر این فاضلاب ها بوی بسیار بدی منتشر شده که امیدواریم بحث فاضلاب تبریز هرچه سریع تر رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پیشنهادهای مطرح شده برای ارتقای وضعیت کشاورزی شهرستان، تشریح کرد: بحث انتقال آب دشت تبریز بارها مورد تاکید قرار گرفته، چرا که ظرفیت بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب های آلوده در کانال های تبریز تفکیک شود

آب های آلوده در کانال های تبریز تفکیک شود