مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-16سياسي

تشدید نظارت بر روند برگزاری عزاداری ها در شهرستان اهر


فرماندار اهر از تشکیل کمیته های تخصصی ویژه به منظور تشدید نظارت بر دستجات و هیئات عزاداری ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از تشکیل کمیته های تخصصی ویژه به منظور تشدید نظارت بر دستجات و هیئات عزاداری ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش در جمع خبرنگاران، ضمن اظهار نگرانی از وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان اهر خواستار رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورات ستاد کرونا از سوی مردم و مسئولان این شهرستان شد.

وی افزود: باید در این برهه از زمان، مراسمات عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) به گونه ای برگزار شود که علاوه بر توجه به بهداشت و سلامتی مردم، خدای نکرده به مقام و منزلت دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) نیز آسیب و خدشه ای وارد نشود.

وی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا از همین اولین روزهای ماه محرم نظارت ها را بر نحوه برگزاری مراسمات و عزاداری در داخل شهر و روستاها، به ویژه روستاهای بزرگ تشدید خواهیم داد.

خدابخش افزود: عزاداری های امسال متفاوت با سال های گذشته خواهد بود و در فضای باز دسته های عزاداری بدون حرکت در یک محل عزاداری خواهند کرد؛ زمان عزاداری ها نیز از ساعت 10 الی 11:30 و بدون تجمع بوده و توزیع نذر و استفاده از طبل نیز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر روند برگزاری عزاداری ها در شهرستان اهر

تشدید نظارت بر روند برگزاری عزاداری ها در شهرستان اهر