مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-16اجتماعي

الگوی اینترنت مصرفی دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد تعریف می شود


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش گفت: الگوی برای اینترنت مصرفی دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد تعریف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمود حبیبی با اشاره به شیوه نامه بازگشایی مدارس گفت: بازگشایی مدارس در سه ناحیه برنامه ریزی شده است؛ ناحیه منطقه بی خطر که آموزش به صورت حضوری خواهد بود، در مناطق پرخطر و قرمز حضور دانش آموزان را نخواهیم داشت و از طریق بسته های دیگر و ترکیبی مانند آموزش تلویزیونی، آموزش در فضای مجازی و شبکه شاد، توزیع بسته های آموزشی آموزش را جبران می کنیم.

وی ادامه داد: در این مناطق سعی کردیم آموزش ها را به صورت ترکیبی داشته باشیم که پوشش حداکثری صورت گیرد همچنین در نقاطی که کم خطر هستند و نقاط زرد است آموزش را به صورت ترکیبی، و استفاده از سایر روش های دیگر برنامه ریزی کرده ایم تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

طبیعتاً از روش زوج و فرد کردن یا حضور یکی در میان دانش آموزان در هفته استفاده می کنیم که در شیوه نامه بازگشایی مدارس درباره آن توضیح داده شده است.

حبیبی درباره آموزش افرادی که گوشی همراه ندارند گفت: در بحث آموزش تکیه اصلی ما صرفاً شبکه شاد نیست ما آموزش تلویزیونی و شبکه شاد را خواهیم داشت، علاوه بر آن برای نقاط محروم که هیچ کدام یک از این دسته بندی وجود ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی اینترنت مصرفی دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد تعریف می شود

الگوی اینترنت مصرفی دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد تعریف می شود