مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-16اقتصادي

رشد 58 درصدی سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی


خراسان جنوبی از استان های مستعد برای حضور سرمایه گذاران است و با سیاستگذاری دولت در حوزه همکاری های اقتصادی، مجموع سرمایه گذاری خارجی مصوب در سال جاری نسبت به سال 96 در این استان مرزی 58 درصد رشد نشان می دهد.

- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی گفت: مجموع سرمایه گذاری خارجی مصوب تا پایان تیرماه سال جاری بیش از 988 میلیون دلار بوده که در مقایسه با ابتدای دولت دوازدهم (سال 96) رشد 58 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عیسی جعفری گیو افزود: از این میزان بیش از 90 میلیون دلار در 11 پروژه سرمایه گذاری جذب شده و میزان سرمایه گذاری خارجی وارده (جذب شده) تا تیرماه 99 به بیش از 90 میلیون دلار رسیده که در مقایسه با سال 96 رشد 93 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: سرمایه وارده در سال 98 مبلغ 6.

3 میلیون دلار مربوط به 2 پروژه نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی خوسف با سرمایه گذاری خارجی از کشور آفریقای جنوبی و نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی سربیشه با سرمایه گذاری خارجی از کشور چین بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی گفت: درخواست های سرمایه گذاری خارجی از سوی سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی از هفت کشور در 19 پروژه سرمایه گذاری مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 58 درصدی سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی

رشد 58 درصدی سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی