مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-16اقتصادي

کاهش جرم و افزایش خشونت خانگی علیه زنان در ایتالیا


آمار ارتکاب جرم و بزهکاری در ایتالیا در یک سال اخیر به طور چشمگیری کاهش یافته اما از سوی دیگر خشونت های خانگی علیه زنان در همین مدت افزایش داشته است.

- آمار ارتکاب جرم و بزهکاری در ایتالیا در یک سال اخیر به طور چشمگیری کاهش یافته اما از سوی دیگر خشونت های خانگی علیه زنان در همین مدت افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام وزارت کشور ایتالیا، اعمال قرنطینه برای کنترل همه گیری ویروس کرونا باعث شده است تا در حد فاصل اول اوت 2019 میلادی تا 31 ژوییه سال 2020 میلادی، ثبت جرایم در این کشور افت 18.

2 درصدی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در 12 ماه گذشته در مجموع یک میلیون و 912 هزار و 344 مورد اقدام مجرمانه در ایتالیا به ثبت رسیده و این درحالی است که شمار جرایم ثبت شده در دوره مشابه یکسال پیش از آن، دو میلیون و 338 هزار و 73 مورد بوده است.

جزییات این گزارش نیز نشان می دهد که در 12 ماه اخیر، جرایم قتل 16.

8 درصد، آدم ربایی 21.

1 درصد، دزدی 26.

6 درصد و کلاهبرداری 11.

3 درصد کاهش یافته است.

در این مدت از شمار تصادف های رانندگی نیز کاسته شده است و گزارش های ثبت شده درباره این دست تصادف ها در مقایسه با یک سال قبل از آن 20 درصد کمتر بوده است.

اما در مقابل در دوران وضع محدودیت های اجتماعی به خاطر کرونا در ایتالیا که از 10 مارس آغاز شد و تا 4 مه ادامه داشت، بر شمار جرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرم و افزایش خشونت خانگی علیه زنان در ایتالیا

کاهش جرم و افزایش خشونت خانگی علیه زنان در ایتالیا