مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-16اقتصادي

ممنوعیت حضور کودکان کار در جایگاه های پمپ بنزین استان مرکزی


زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در راستای ساماندهی کودکان کار و خیابانی و اهمیت شناسایی و جذب این گروه هدف، این اداره کل به منظور حساسیت موضوع و مشارکت طلبی از مقامات مسئول، طی مکاتبه و تعامل با فرمانداری و همکاری شرکت ملی پخش فراورده های نفتی نسبت به عدم اجازه حضور کودکان کار و خیابانی در جایگاه های پمپ بنزین اقدام کرده است.

وی افزود: این مهم از طریق مکاتبه با فرماندار اراک با روسای اداره موصوف میسر شد تا بتوان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل دستگاه های ذیربط در مسیر کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی کودکان گام های ارزنده ای را برداشت.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: بر اساس آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان مصوب هیأت دولت در سال 84 و  بند (ح) ماده 80 قانون برنامه ششم  توسعه بهزیستی موظف است تا با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط در خصوص ساماندهی کودکان کارو خیابانی، طرح و برنامه ریزی کند که بر همین اساس طرح های مختلفی توسط سازمان بهزیستی ارائه و اجرا شده است.

امینی خاطرنشان کرد: به طور کلی با هرگونه کار کودک زیر سن 15 سال مخالف هستیم به ویژه کار در خیابان و زباله گردی که بدترین شکل حضور کودک در خیابان است زیرا  علاوه بر عوارض و آسیب های مختلفی که در خیابان در کمین کودک هستند،  از  رشد همه جانبه کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حضور کودکان کار در جایگاه های پمپ بنزین استان مرکزی

ممنوعیت حضور کودکان کار در جایگاه های پمپ بنزین استان مرکزی