مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-16سياسي

ترکیب آموزش های سنتی و تئوری جدید باعث پیشرفت قاریان قرآن می شود


خوب است که در کنار آموزش های سنتی، آموزش های تئوری و جدید نیز به قاریان قرآن ارائه شود که قطعا این اتفاق باعث پیشرفت آنها از لحاظ علمی و تکنیکی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی محمدجواد پناهی گفت: خوب است که در کنار آموزش های سنتی، آموزش های تئوری و جدید نیز به قاریان قرآن ارائه شود که قطعا این اتفاق باعث پیشرفت آنها از لحاظ علمی و تکنیکی خواهد شد.

این قاری برجسته قرآن در گفت وگو با ایسنا در رابطه با فعالیت های قرآنی که در مشهد صورت می گیرد، اظهار کرد: مشهد به وجود پرفیض و لطف امام رضا(ع) یکی از شهرهای درجه یک در رابطه با علوم قرآنی و در زمینه های تلاوت و حفظ است، الحمدالله نسبت به جمعیتی که در مشهد وجود دارد، ما بیشترین نفرات در مسابقات کشوری و بین المللی را هم در زمینه تلاوت و هم در زمینه حفظ در کل دنیا داریم.

وی افزود: جلسات قرآنی در مشهد با شهرهای دیگر کشور قابل مقایسه نیست و الحمدالله بیشترین تعداد جلسات، موسسات و محافل قرآنی را در مشهد داشته ایم و داریم.

از لحاظ آموزشی نیز مشهد، هم دارای کلاس های آموزشی سنتی است که به جلسات مردمی بازمی گردد و بیشترین بازدهی را در سطح کشور دارد و هم اینکه به موسسات قرآنی که به صورت آکادمیک، تئوری و جدید آموزش ها را به مشتاقان می دهند، نیز بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب آموزش های سنتی و تئوری جدید باعث پیشرفت قاریان قرآن می شود

ترکیب آموزش های سنتی و تئوری جدید باعث پیشرفت قاریان قرآن می شود