مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-16اقتصادي

شروط بهره مندی شرکت های دانش بنیان از تسهیلات امریه و پروژه جایگزین خدمت


شرکت های دانش بنیان برای بهره مندی از تسهیلات پروژه جایگزین خدمت در دستگاه های دفاعی و دولتی و امریه ملزم به ارائه اظهار نامه مالیاتی هستند و افراد متقاضی باید در 3 ماه اخیر در شرکت بیمه شده باشند.

- شروط بهره مندی شرکت های دانش بنیان از تسهیلات "امریه" و "پروژه جایگزین خدمت" شرکت های دانش بنیان برای بهره مندی از تسهیلات "پروژه جایگزین خدمت در دستگاه های دفاعی و دولتی" و "امریه" ملزم به ارائه اظهار نامه مالیاتی هستند و افراد متقاضی باید در 3 ماه اخیر در شرکت بیمه شده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس ترابی، کارشناس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان امروز در رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت در خصوص تسهیل گری شرکت های دانش بنیان افزود: شروط تسهیل گری برای طرح های تایید شده شرکت های دانش بنیان است، ولی اگر شرکت دانش بنیانی محصول جدیدی را توسعه داده که مشابه محصولات قبلی است و نمونه اولیه آن ساخته نشده است، به این محصول به دلیل وجود مشابه، تسهیل گری برای اعطای تسهیلات صورت خواهد گرفت.

وی ساخت نمونه اولیه را از شروط اجباری اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان دانست و تاکید کرد: اگر فناوری مشابه داشته باشد، در این زمینه تسهیل گری صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط بهره مندی شرکت های دانش بنیان از تسهیلات امریه و پروژه جایگزین خدمت

شروط بهره مندی شرکت های دانش بنیان از تسهیلات امریه و پروژه جایگزین خدمت