مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-16سياسي

دلخوش: نمایندگان مجلس از عرضه نفت در بورس مطلع نبودند


نماینده صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه حرمت سران قوا بر ما واجب است ولی نباید آنها در قانونگذاری ورود کنند، گفت: نمایندگان به هیچ وجه اطلاعی از عرضه نفت در بورس نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه 26 مرداد) در جلسه علنی و در تذکری در دستور روز، اظهار داشت: مجلس و نمایندگان حدود 20 اصل اختیار و وظیفه دارند که طبق آیین نامه داخلی اصول 67 -68 و.

حدود اختیارات و وظایف نمایندگان را تعیین کرده است و چون سمت نمایندگی مجلس قائم به شخص است کسی نمی تواند آن را واگذار کند.

  وی افزود: با این روندی که مجلس در حال پیش گرفتن است شاهد تعددد جایگاه های قانونگذاری زیادی در کشور هستیم این در حالی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند که مجلس عصاره فضایل ملت است و اما این مجلس در حال از دور خارج شدن است.

نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به افت شاخص بورس، خاطرنشان کرد: وقتی اقتصاد تمام دنیا رو به پایین است ولی بورس ما بالاست،  نشاندهنده مشکل است که بارها در این باره تذکر داده ایم.

دلخوش گفت: حرمت سران قوا بر ما واجب است ولی بنا نیست که آنها در قانونگذاری ورود کنند؛ شورای هماهنگی سران قوا در موضوع بنزین با حمایت مقام معظم رهبری مواجه شدند؛ ولی نبایستی در موضوع اخیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: نمایندگان مجلس از عرضه نفت در بورس مطلع نبودند

دلخوش: نمایندگان مجلس از عرضه نفت در بورس مطلع نبودند