مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-16سياسي

رییس شورای شهر تهران: اجرا نشدن طرح ترافیک مشکلی را حل نکرد


تا الان هم به این حس رسیدیم که عدم اجرای طرح ترافیک نه تنها مشکلی را حل نکرده، بلکه موجب آلودگی هوا و ترافیک نیز شده است و این در حالی است که ما در آستانه پاییز و پدیده اینورژن هوا قرار داریم که باید یک تیم متخصص با بررسی وضعیت شهر آمارها و اطلاعات را تحلیل کنند.

- رییس شورای شهر تهران در پاسخ به برخی شائبات مبنی بر اجرای طرح ترافیک از اول شهریورماه گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیم می‌گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز در پایان جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ یکی از اقدامات مهم شوراهای شهر تصویب بودجه سالانه است که باید بر روی عملکرد این بودجه نیز در شهرداری نظارت کند و مجددا عملکرد شهرداری را در مواجهه با بودجه از نظر کمی و مالی به تصویب برساند.

وی با بیان این‌که معمولا گزارش تفریغ دیر به دست شوراهای شهر می‌رسد، اظهار کرد: شهرداری تهران بزرگ شده و حدود 43 شرکت و سازمان دارد که 70 الی 80 درصد بودجه در قالب این شرکت‌ها و سازمان‌ها هزینه می‌شود و از آنجایی که در ابتدا باید تفریغ بودجه در شرکت‌ها و سازمان‌ها بررسی شود و بعد به صحن شورا بیاید می‌بینیم که این گزارشات با تأخیرهای زیاد به صحن می‌آید و بعضا کامل نیست و سوالات زیادی را در ذهن اعضای شورا ایجاد می‌کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر تهران: اجرا نشدن طرح ترافیک مشکلی را حل نکرد

رییس شورای شهر تهران: اجرا نشدن طرح ترافیک مشکلی را حل نکرد