مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-16اقتصادي

تجهیز 200 میلیونی خانه های ورزش روستایی در رودسر


رییس اداره ورزش و جوانان رودسر گفت: دو خانه ورزش روستایی در شهرستان رودسر با اعتبار 200 میلیون ریالی تجهیز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عبداله تابار پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ها در روشنگری و آگاهی بخشی جامعه، اظهار کرد: سختی ها و دشواری های کار در حوزه خبر رسانه و غیر قابل انکار است.

وی افزود: نگاه خبرنگاران به جامعه مسئولانه و متعهدانه است و با سعی می کنند با انعکاس اخبار در راستای افزایش خدمات رسانی به جامعه نقش داشته باشند.

رییس اداره ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر ضرورت ایجاد ارتباط دو سویه و تعامل سازنده خبرنگاران با حوزه ورزش و جوانان، تصریح کرد: وجود این تعامل به توسعه و ارتقای ورزش در شهرستان رودسر کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نقد سازنده و تأثیر گذار از سوی خبرنگاران نقش مهمی در اصلاح امور دارد، بیان کرد: نقد سازنده و عالمانه می تواند تأثیر شگرفی در روند توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد و انتظار داریم خبرنگاران این رویکرد را دنبال کنند.

عبداله تابار در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در حوزه ورزش شهرستان رودسر اشاره و از اجرای پروژه ساخت چمن مصنوعی استادیوم شهید قاسمی خبر داد و گفت: با پیمانکار پروژه قرارداد منعقد شده و طی هفته دولت امسال ساخت آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 200 میلیونی خانه های ورزش روستایی در رودسر

تجهیز 200 میلیونی خانه های ورزش روستایی در رودسر