مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-16ورزشي

تیم والیبال پیام مشهد تا فردا برای حضور در لیگ دسته یک مهلت دارد


شهرام عظیمی درباره حضور تیم پیام مشهد در لیگ دسته یک گفت: این تیم تا فردا فرصت دارد تا مبلغ حدود 600 میلیون تومان را به حساب فدراسیون واریز کند تا جواز حضور در لیگ دسته یک را دریافت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، درباره حضور تیم پیام مشهد در مسابقات لیگ دسته یک گفت: تیم پیام مشهد در صورت تسویه و تعیین تکلیف بدهی هایش که مبلغی حدود 600 میلیون تومان بدهی به فدراسیون والیبال است، تا فردا زمان دارد این مبلغ را تسویه کند و در صورت تسویه می تواند در رقابت های لیگ دسته یک شرکت کند.

شهرام عظیمی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این وعده ای به پیام برای حضور در لیگ برتر داده شده بود یا خیر، گفت: خیر، تمام صحبت های ما با تیم پیام برای حضور در لیگ دسته یک بود.

وی درباره بدهی های این باشگاه گفت: فقط تسویه بدهی باشگاه به فدراسیون در نظر گرفته شده، بازیکنان این تیم نیز برای دریافت طلب خود به کمیته انضباطی شکایت کردند و باشگاه موظف است رای کمیته انضباطی را انجام دهد.

عظیمی درباره سه تیم پیکان، خاتم و شهرداری قزوین نیز گفت: تعیین تکلیف های لازم صورت گرفته خاتم روز قرعه کشی مبلغ 450 میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کرد و چک پاس شد سایر تیم ها نیز تعیین تکلیف شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال پیام مشهد تا فردا برای حضور در لیگ دسته یک مهلت دارد

تیم والیبال پیام مشهد تا فردا برای حضور در لیگ دسته یک مهلت دارد