مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-16سياسي

نماینده مجلس: به جای شورای عالی اقتصادی سران قوا، کارگروهی از مجلس و دولت تشکیل شود


یک نماینده مجلس با بیان اینکه شورای عالی اقتصادی سران قوا بهانه ای برای دور زدن مجلس شده است گفت: به جای شورای عالی اقتصادی سران قوا، کارگروهی از مجلس و دولت تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس امروز (یکشنبه 26 مرداد) در صحن علنی مجلس طی تذکر شفاهی به توافق امارات و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و اظهار داشت: مقامات امارات پای خفت و ذلت خود را امضاء کردند و ای کاش به سرنوشت انور سادات و یاسر عرفات توجه می کردند.

وی از زحمات و تصمیمات ستاد اجرایی فرمان امام در ترخیص ملزومات بهداشتی جهت کنکور سراسری تشکر و تصریح کرد: در پیشگاه همه  کسانی که صادقانه در وزارت بهداشت و درمان از صدر تا ذیل برای سلامت مردم تلاش می کنند سر تعظیم فرود می آورم.

نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس گفت: از رییس مجلس می خواهم که شأن مجلس را مقابل هرگونه تصمیمی که اختیارات آن با مجلس است حفظ کنند و شورای عالی اقتصاد سران قوا فقط در شرایطی که مقام معظم رهبری اجازه دادند تصمیم بگیرند.

وی افزود: اینکه شورای عالی اقتصاد سران قوا بهانه ای برای دور زدن مجلس باشد صحیح نیست از رییس مجلس می خواهیم به جای این تصمیمات کارگروهی از مجلس و دولت برای برون رفت از وضع موجود با رونق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: به جای شورای عالی اقتصادی سران قوا، کارگروهی از مجلس و دولت تشکیل شود

نماینده مجلس: به جای شورای عالی اقتصادی سران قوا، کارگروهی از مجلس و دولت تشکیل شود