مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-16سياسي

فضای باز امامزاده های همدان در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آمادگی فضا باز و محیط بیرونی امامزاده های همدان برای برگزاری عزاداری ایام محرم خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آمادگی فضا باز و محیط بیرونی امامزاده های همدان برای برگزاری عزاداری ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: امامزادگان عبدالله(ع)، یحیی(ع)، محسن(ع)(امامزاده کوه) و شاهزاده حسین(ع) آمادگی دارند برای برگزاری مراسم عزاداری محرم در اختیار هییت های مذهبی قرار بگیرند و اینکه مراسم در کدام امامزاده برگزار شود، متعاقباً اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات برای برگزاری مراسم با توجه به شرایط حاکم بر کشور در مناطق سفید، زرد و قرمز متفاوت است، گفت: در همدان برگزاری عزاداری با جمعیت متراکم امکان پذیر نیست و برنامه در کنار ضریح با حضور سخنران و مداح بدون جمعیت انجام و از طریق شبکه های استانی پخش می شود.

حاجی زین العابدینی ادامه داد: برگزاری مراسم عزاداری عمومی در فضاهای بسته صرفاً با رعایت اصول مراسم، تراکم حداقلی یک چهارم جمعیت، آلودگی زدایی منظم، رعایت فاصله یک و نیم متری و استفاده مستمر و همگانی از ماسک امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای باز امامزاده های همدان در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرند

فضای باز امامزاده های همدان در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرند