مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-16اقتصادي

افزایش 17 درصدی خرید گندم تضمینی در قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام افزایش 17 درصدی خرید گندم تضمینی در قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون؛ بیش از 200 هزار تُن گندم از کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام افزایش 17 درصدی خرید گندم تضمینی در قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون؛ بیش از 200 هزار تُن گندم از کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

فاطمه خمسه با اعلام خرید بیش از 200 هزار تُن گندم تضمینی اظهار کرد: از این میزان گندم خریداری شده تاکنون 198 هزار تُن به صورت تضمینی و حدود 2300 تُن به صورت توافقی ازکشاورزان استان خریداری شده است.

این میزان خرید نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 هزار و 700 تُن معادل 17 درصد افزایش داشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، خمسه یادآور شد: از مجموع 21 مرکز خرید سال جاری، در حال حاضر هفت مرکز خرید گندم شامل؛ پنج مرکز در شهرستان آوج، یک مرکز در شهرستان تاکستان و یک مرکز در شهرستان قزوین خرید تضمینی گندم را برعهد دارند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین یک مرکز خرید توافقی گندم در شهرستان البرز در حال فعالیت و خرید گندم از کشاورزان استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی خرید گندم تضمینی در قزوین

افزایش 17 درصدی خرید گندم تضمینی در قزوین