مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-16سياسي

قمی: از اصل برگزاری روضه کوتاه نمی آییم، اما ملتزم به رعایت دستورالعمل ها هستیم


رییس سازمان تبلیغات با بیان اینکه در محرم از اصل برگزاری مجالس روضه کوتاه نمی آییم و بر اساس دستورالعمل ها مجالس را برگزار می کنیم، گفت: در شرایط کنونی جامعه مقام معظم رهبری ریشه ای ترین جهاد را تزریق امید در جامعه تعبیر کردند که مداحان و شاعران در این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه نخستین کنگره شعر آیینی انقلابی کوثر ناب، امروز همزمان با روز قشر بسیج مداحان با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، یوسف ارجونی، رییس سازمان بسیج مداحان، محمد و اکبر بازوبند، محسن طاهری، محمود طاری، جواد حیدری، سعید نسیمی، جواد اعتمادسعید، عباس دلجو  و جمعی دیگر از پیرغلامان، ذاکران و شاعران آیینی برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با بیان اینکه اگر عمارها به موقع و به جای خود فریاد سر ندهند، ولیِ زمان ما تنها خواهد ماند، اظهار داشت: مداحان سرنوشت ساز هستند.

این تعبیری بود که مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان به کار بردند و فرمودند مداحان مبلغ هستند و تبلیغ اسلام ناب تنها بر عهده سخنرانان نیست؛ چه بسا دو بیت شعر یک شاعر که با هنرمندی یک مداح خوانده می شود از ده ها منبر ارزشمندتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: از اصل برگزاری روضه کوتاه نمی آییم، اما ملتزم به رعایت دستورالعمل ها هستیم

قمی: از اصل برگزاری روضه کوتاه نمی آییم، اما ملتزم به رعایت دستورالعمل ها هستیم