مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-16سياسي

فروش نفت نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند


فروش نفت در بورس نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را یکی از انقلابی ترین، کارآمدترین، مومن ترین مجالس پس از انقلاب معرفی کردند و دو مسئله معیشت و فرهنگ را برای مجلس اولویت برشمردند.

وی ادامه داد: فروش نفت در بورس نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند، مناطق ویژه اقتصادی نیز در کشور رو به تعطیلی است که باید در جهت احیای آن ها مخصوصا منطقه ویژه اقتصادی سلماس هرچه سریع تر اقدام کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا وظیفه مجلس مبارزه با فساد سازمان یافته در کشور است ضمن تشکر از قوه قضاییه می خواهیم به صراحت گزارش دیوان محاسبات در خصوص ارز 4200 تومانی را تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: همچنین باید با مسئولانی که در زمینه فعالیت سلطان ها نقش داشته اند به عنوان مفسد فی الارض برخورد شود که در این زمینه مسئولان سابق بانک مرکزی در به وجود آمدن سلطان های سکه و خودرو نقش داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش نفت نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند

فروش نفت نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند