مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-16اقتصادي

دلیجان می تواند قطب استفاده از لجن های نفتی باشد


رییس محیط زیست اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه اسلج های نفتی پسماند نیستند، گفت: دلیجان می تواند قطب استفاده از لجن های نفتی باشد.

- ایسنا/مرکزی رییس محیط زیست اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه اسلج های نفتی پسماند نیستند، گفت: دلیجان می تواند قطب استفاده از لجن های نفتی باشد.

فرزاد نژاد بهادری 26 مردادماه در جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کلا و ارز استان مرکزی و قم در خصوص ساماندهی لجن های نفتی بیان کرد: روزانه 2.

5 میلیون بشکه نفت برای مصرف داخلی درکشور تولید می شود که بخشی از آن لجن نفتی است.

وی با بیان اینکه لجن نفتی مشروط بر اینکه به درستی مدیریت شود، پسماند محسوب نمی شود، اما لجن اسیدی واحدهای تصفیه دوم روغن، پسماند محسوب می شوند، گفت: در سه سال اخیر با مدیریت درست صورت گرفته، آلودگی خاک به واسطه لجن های نفتی اتفاق نیفتاده است و لجن نفتی برای واحدهای پایین دستی استفادهشده و تولید شغل کرده است.

پسماندهای واحدهای تولیدی باید به شکلی مدیریت شوند که خوراک دیگر صنایع باشند و دلیجان می تواند قطب استفاده از این لجن نفتی باشد.

نژاد بهادری تصریح کرد: البته پیمانکاران ممکن است در حمل این لجن های نفتی تخلف داشته باشند و آنرا در جایی که نباید، تخلیه کنند، اما این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیجان می تواند قطب استفاده از لجن های نفتی باشد

دلیجان می تواند قطب استفاده از لجن های نفتی باشد