مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-16سياسي

88 زندانی جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند


مدیر کل زندان های استان تهران گفت: 88 زندانی جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدحشمت الله حیات الغیب با تقدیر از تلاش های مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار داشت: پیرو تفاهمنامه ای که بین بنیاد مستضعفان و سازمان زندان ها منعقد شده بود و با کمک های نیکوکاران که با تاسی از سیره علوی به یاری نیازمندان می شتابند، در دهه ولایت بین اعیاد قربان تا غدیر، زمینه آزادی 88 نفر زندانی بدهکار فراهم شد که طی امروز و فردا آزاد خواهند شد.

مدیر کل زندان های استان تهران تصریح کرد: یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم است که در جلوه های مختلف به وجود می آید.

وی تاکید کرد: برخی از افراد به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه با شکایت شاکی راهی زندان می شوند و علاوه بر تبعاتی مانند از دست دادن شغل، زندگی خانواده و فرزندان آنها نیز از نظر مالی و روحی تحت الشعاع قرار می گیرد.

حیات الغیب ادامه داد: پیرو تفاهمنامه ای که بین بنیاد مستضعفان و سازمان زندان ها منعقد شده بود، طی این شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در دنیا و کشورمان، زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد فراهم شده، نزد خانواده خویش بازمی گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 زندانی جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند

88 زندانی جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و بنیاد مستضعفان آزاد می شوند