مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-16فناوري

توسعه شبکه اپراتورهای تلفن همراه در چارچوب ضوابط مصوب شورا


اپراتورهای تلفن همراه در چارچوب ضوابط کلی مصوب شورای شهر اقدام به توسعه شبکه کنند.

- ایسنا/یزد رییس شورای شهر یزد اظهار کرد: اپراتورهای تلفن همراه در چارچوب ضوابط کلی مصوب شورای شهر اقدام به توسعه شبکه کنند.

محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد در دو جلسه با رییس شورای شهر و سایر اعضای این شورا که به منظور بررسی درخواست نصب و ایجاد سامانه های BTS تلفن همراه فاز هشت توسعه ارتباطات سیار در فضاهای سبز شهری برگزار شد، ضمن اشاره به نقش ارتباطات در زندگی امروزی و زیرساخت شهر هوشمند، اظهار کرد: مخابرات منطقه یزد تمام تلاش خود را می کند که با نصب تجهیزات جدید در سطح شهر، پوشش و ظرفیت شبکه تلفن همراه را افزایش داده و برای رفع مشکلات ارتباطی مردم استان قدم بردارد.

وی افزود: حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد حائز رتبه نخست کشور در خصوص نگهداری و بهینه سازی سامانه های BTS بوده و تمام دغدغه ما ارائه خدمات به مردم استان با رعایت قوانین و مصوبات شورای شهر است.

غلامعلی سفید رییس شورای شهر یزد نیز با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان، بیان کرد: شورا ضوابط کلی توسعه شبکه تلفن همراه را در سطح شهر را مصوب کرده و در چارچوب این ضوابط اپراتورها می توانند اقدام به توسعه شبکه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه اپراتورهای تلفن همراه در چارچوب ضوابط مصوب شورا

توسعه شبکه اپراتورهای تلفن همراه در چارچوب ضوابط مصوب شورا